We genieten van Disney 1 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Midl-Molenaar-ruesink - WaarBenJij.nu We genieten van Disney 1 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Midl-Molenaar-ruesink - WaarBenJij.nu

We genieten van Disney 1

Blijf op de hoogte en volg

27 Maart 2015 | Frankrijk, Parijs

Freitag 27.März
We konden het bijna niet geloven, de zon scheen en het werd een prachtige dag. Na het kou lijden van gisteren een verademing. We hebben dan ook de hele dag genoten in het Disneypark. Theresa kreeg er niet genoeg van het Elfjesland en de circustrein en zij maar roepen nog een keer.
Aan het eind van de middag was ze het wel zat en erg moe en we zijn naar huis gegaan en Jan en ik zijn later terug gegaan en nog wat dingen gedaan en dan de show om 20 uur met het vuurwerk. Het is sprookjesachtig mooi en met niets te vergelijken , maar aangezien de mensen om 19 uur al stonden en ik geen uur kan staan konden we heel moeilijk de projecties die laag waren zien en ik was zo moe dat ik tegen het einde niet meer op mijn benen kon staan en Jan en ik als een speer er vandoor gingen. Op het busstation aangekomen reed een overladen bus al weg en stonden er al heel veel mensen maar al snel kwam de volgende en Jan en ik zagen kans er in te komen en de deuren gingen dicht. Dit tot niet ieders genoegen maar ja het kwam zo uit. Thuis gekomen toch het bad weer vol laten lopen en mijn rug weer wat ontspanning te geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8108

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn 10. reis

Landen bezocht: