We genieten van de vakantie en Disney - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Midl-Molenaar-ruesink - WaarBenJij.nu We genieten van de vakantie en Disney - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Midl-Molenaar-ruesink - WaarBenJij.nu

We genieten van de vakantie en Disney

Blijf op de hoogte en volg

28 Maart 2015 | Frankrijk, Parijs

Samstag 28.März
De dag begon helaas weer met regen en kou, we besloten daarom toch weer het filmdeel in te gaan en te beginnen met een show, dan nog eentje en zie de zon kwam door. Het waaide af en toe wel stevig en zonder zon was het dan koud. Maar het was goed te doen en we genoten met volle teugen.
Er is daar een kinderdeel en dan kan je in wat wij vroeger de rups op de kermis noemden. Dit was dan een teckelhond en bij elke hobbel gilde Theresa joehhhhhhhhhhhhhhh. In de vliegende tapijten mocht ze ons sturen hoog laag.We zijn naar de stuntshow gegaan wat ze ook heel leuk vond en ze zat in haar handen te klappen alleen op het laatst het vuur was wel eng. We zijn met een studiotrein een rondje gaan maken , Theresa schrok alleen van de enorme watermassa die naar beneden kwam maar vond het eigenlijk allemaal geweldig bij het vuur zei ze steeds dat doet de draak.
Eind van de middag was Theresa het zat en Jannick en Ingrid wilde eigenlijk nog tot 22 uur blijven dus hebben Jan en ik Theresa meegenomen naar het hotel want wij hadden het ook wel weer gehad.
Daar heb ik het bad vol laten lopen en tot groot plezier van Theresa mocht ze mee in bad. Dan heeft opa haar afgedroogd en Oma haar weer nachtklaar gemaakt. Ze rende gelijk naar ons bed en zat triomfantelijk in het midden onder het dekbed. Toen begon op Kika Shaun het schaap en toen zei Opa oh dat moet ik ook kijken en dan zitten we met zijn drieen en ik geloof dat Theresa dat het allerfijnste vindt. Dan is Opa het flesje melk gaan warm maken in het restaurant en heeft ze gedronken en ging ze naar haar eigen bed. Ze valt vrijwel gelijk in slaap.
Opa en Oma hebben toen de roomservice besteld en Texmex eten besteld en allebei een flinke pot bier. Want ook Opa´s en Oma´s willen het goed hebben. Eerst zeiden ze bij de roomservice staat het op de kaart bij U en ik nee , ze zei dat hebben we niet in de roomservicekaart en ik nou het was geen probleem gisteravond bij mijn zoon en toen konden we het ook krijgen.
Nu heerlijk in bed tv kijken, naar de enige Duitse zender op kika na. Kijken we normaal nooit maar nu moet het maar en het is onderhoudend
We verbazen ons regelmatig over ouders en kinderen, we hebben wat staaltjes van verpeste kinderen gezien maar ook van verknipte ouders. Vandaag zaten we in een show en achter ons een dame met haar zoontje , ik schat een jaar of 8 oud naast hen zat niemand want het ventje lag stond en sprong op de stoelen en als hij zat deed hij niets anders dan tegen de rugleuning van Ingrid of mij trappen wat behalve vervelend ook bij mij pijn deed. Moeders was niet genegen iets te zeggen dus ik draaide me om schreeuwde tegen het ventje in het Duits dat het genoeg was en afgelopen moest zijn dan zei moeders ook maar wat tegen hem maar geen last meer gehad. Onze kinderen hebben nooit van die onzin dingen in hun hoofd gehaald want ze wisten zich allemaal wel te gedragen. Maar rondrennende kinderen in een restaurant zodat mijn broodjes van mijn bord afvlogen en ouders die dat normaal vinden?? Kinderen die op de gang van het hotel rondrennen en overal op de deuren bonken. Een moeder die ´s avonds met een piep kleine baby flaneert (hardstikke koud en nat) en het was gekleed in een prinsessejurkje en het kale bolletje had een strikje, ik heb dan diep medelijden met zo´n wurm die kan zich niet weren maar een warm mutsje en goed ingepakt had meer op zijn plaats geweest. Een moeder met een heel klein kindje denk een half jaar die bij het Ammageddon gebeuren naar binnen gaat , omdat ze bang was dat het zou gaan wiebelen ging ze op de grond zitten en ze werd door de beveiliging gesommeerd om te gaan staan, het is een heidens kabaal en soms helemaal donker en heel veel vuur wat je ook voelt als je dan zo´n kind hoort huilen gaat het me door merg en been. Echt laat op de avond staat een moeder met een heel klein babytje bij de bushalte van het hotel om naar het uitgaansdeel te gaan, peuk erbij waarom nemen zulke mensen kinderen. En ga zo maar door, ben ik ouderwets ?? ik snap in ieder geval deze ouders niet, kinderen zijn het product van die ouders en weten niet beter .
Maar genoeg gezeurd , wij genieten en wij genieten als Theresa geniet, net zoals ik vroeger genoot als we op vakantie waren en de kinderen genoten (en dat zonder een ander tot last te zijn)

31 maart 2015 16:29 | Door: annemarieke
Leuke foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juni 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 8086

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn 10. reis

Landen bezocht: